Ahad, 22 Mei 2011

Salah asuhan..

Assalamualaikum..

Masuk je dalam kereta tangan tu mesti nak tekan suis radio..

Kalau tak dengar radio tak sah ke...

Pj suka bebel kat anak-anak sihat ni...

Sunyilah...

Pj suruh depa fikir dalam dengar lagu-lagu tu...selepas tiga buah lagu...

Cuba ingat semula lagu apa sebelum tu...

Mesti kantoi punya nak jawab...

Jadi apa salahnya kita tak payah dengar radio dlm kereta..

Kita sembang sesama sendiri...kita buat cerita pasal org dlm kereta depan..

Kita tengok deretan kedai , kita buat cerita kedai tu untung banyak tak hari ni..

Macam-macam cerita boleh kita bualkan.. tapi anak-anak zaman sekarang..

mesti nak dengar lagu..

Satu hari mungkin radio kereta en.mofai tu rosak...faham-fahamlah siapa bagi rosak..

Ha..ha..tak tahu..tak tahu..

3 ulasan:

  1. ibu_suri pun selalu bising kat IM begitu - masuk aje kereta pasang lagu...

    BalasPadam
  2. assalam PJ

    saya dengar Era atau sinar....nasib kalau sapat DJ kaki celoteh....lama juga baru timbul lagu..

    BalasPadam
  3. bukan setakat anak, sy sndiri bila nk drive mesti buka radio...hi...

    BalasPadam