Ahad, 31 Julai 2011

Assalamualaikum..

Lamanya tak menaip...keras jari...sempena esok hari pertama puasa tahun ni...PJ ucapkan selamat berpuasa dan berbuka kepada sesiapa yg membaca blog ni...semoga puasa tahun ini lebih baik dari yg sebelumnya.....

Macam biasa PJ tak lepaskan peluang menunaikan solat tarawih sebentar tadi...lenguh kaki...mata mengantuk
tapi tak mengalah...nak habiskan juga...manalah tau entah esok adakah PJ akan dapat bersama jemaah seperti malam ini...semoga Allah berikan kelapangan utk PJ teruskan sehingga habis ramadan ini..

Sahur utk esok tak ada menu lagi...harap pagi esok tuhan bagi idea apa yg hendak dimasak. Kami sekeluarga senang je bulan puasa ni, apa ada jadilah...walaupun anak-anak memilih utk makan, tapi kalau dah lapar apa
pun boleh, megi goreng...nasi goreng selalunya jadi menu utk sahur....memang habis. Jadi apa susah-susah utk
fikirkan menu yg bukan-bukan.

Utk abang yg ada kat poli tu....entah apa yg dimakan....tapi tak adalah lagi org pengsan tak makan kat sana
buatlah persediaan utk sahur esok...sahur tu bagus ...ia mengantikan sarapan pagi...jangan tinggalkan nya
walaupun sangat mengantuk...

Abah...kami tak sempat nak balik kg minggu ni...en.mofai sibuk sangat...nanti kami balik awal sebelum raya...boleh kita pegi shoping baju raya...