Jumaat, 3 Jun 2011

Balik Slim River

Assalamualaikum..

Minggu yang sangat sibuk..

Rabu petang bertolak  balik Slim River..

Sebelum sampai rumah abah, kami pekena satay..Noor satay..

Satay kat sini sedap macam rasa 20 tahun lalu..

Resepinya sama, daging dan ayamnya sangat lembut..

Biasalah harga kat sini adik beradik harga kola lumpur..

Tapi bukan selalu makan...bayar aje lah..

Balik sini selalunya akan ziarah mak saudara, pak saudara...sepupu2...

Kami tak selalu balik setahun adalah empat lima kali

Kali ni PJ nak duk seminggu, cadangnya nak terus ke Sg.Buluh..

Dah janji dgn adik nak ke IKEA..

Nak cari bekas kuih raya...cadangnya saja..kalau Tuhan izinkan sampailah tu..

Balik P.Buntar nanti dah tentu banyak kerja..jadi nak rilek sini dulu.


1 ulasan:

  1. orang slim ya cikgu...
    saya kkb, orang rumah kerling...kalau ke bidor, duludulu ingat lagi tol slim river tu...5 kupang sekali lalu kalau tak silap..
    dulu rajin juga ke sg bil..berkelah...

    BalasPadam